Меню сайту
Головна » 2018 » Серпень » 7 » Інклюзивна форма навчання
10:35
Інклюзивна форма навчання

Як потрапити до загальноосвітньої школи на інклюзивне навчання

1. Обрати загальноосвітній навчальний заклад. Зазвичай, це школа за місцем проживання. Якщо в батьків є сумніви щодо вибору або в школи немає умов для зарахування та навчання дитини, необхідно звернутися до фахівців управління освіти, які допоможуть адміністрації вжити заходи для створення умов для зарахування та навчання дитини з особливими потребами, або порекомендують батькам іншу найближчу до них школу де є відповідні умови (телефоном 376219 Іскова Ліна Миколаївна; або на особистому прийомі – вул.. Інженерна,3 щочетверга з 14.00 до 17.00).

2. Отримати висновок Миколаївської міської психолого-медико-педагогічної комісії (218056, пр.Миру, 7/1, Пріщак Людмила Олександрівна – голова комісії).

· Якщо батьки не згодні з висновком ПМПК місцевого рівня вони можуть звернутись до центральної ПМПК, рішення якої є остаточним.

· Якщо батьки відмовляються від отримання висновку ПМПК дитина може навчатись в обраній батьками школі на загальних засадах. У цьому випадку додаткові послуги їй не будуть надаватися, оскільки виділення державних чи місцевих коштів формально не заплановано і не підтверджено офіційними документами.

3. Подати заяву до обраної школи, вказавши форму навчання - інклюзивну (прийом заяв на вступ до школи з нового навчального року починається з 1 квітня) + висновок ММПМПК. Заява повинна бути обов'язково зареєстрована! - на другому екземплярі заяви, який залишається у батьків, повинні стояти дата і № реєстрації.

Якщо директор школи відмовляє у прийомі до школи, ВИМАГАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДМОВУ зі вказівкою причин відмови і звертайтеся до фахівця управління освіти (376212, вул. Інженерна, 3 або через Інтернет-приймальню на цьому сайті за цим посиланням) :

4. Асистент дитини. Звертаємо увагу, що в інклюзивному класі обов'язково вводиться посада асистента учителя. Разом з тим,  він НЕ ВИКОНУЄ ОБОВ'ЯЗКИ АСИСТЕНТА ДИТИНИ. Асистент учителя забезпечує адаптацію навчального змісту, форм, методів навчання до індивідуальних особливостей дитини. Функції асистента дитини можуть виконувати батьки, уповноважена ними особа на громадських засадах або працівники соціальної служби.

5.    Взяти участь у складанні індивідуального навчального плану та навчальної
програми, індивідуальної програми розвитку.

Переглядів: 21 | Додав: РІДНА_ШКОЛА | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
Форма входу