Меню сайту
Головна » 2018 » Січень » 18 » Педагогічна рада
21:05
Педагогічна рада

Система шкільної освіти налаштована не стільки на здобуття учнем ґрунтовних знань, скільки на відтворення учнем поточного матеріалу та його оцінювання – таку проблему вирішити треба уже вчора… Тож колектив Миколаївської ЗОШ №1 імені Олега Ольжича у складі інформаційно-аналітичної групи (Бондаренко М.Г., Сидорова Н.П. – керівники групи, склад групи: Матіюк Л.Г., Заяць В.М., Яблонська Т.Д., Баришник Л.І.), проектної групи (Чернега Н.А. – керівник, склад групи: Штепа С.Л., Додик А.В., Шарабріна О.О.), аналітично-психологічного центру ( Нестерюк Ю.А. – керівник, склад групи: Ужва А.С., Наградська Л.М.), технологічного центру моніторингу (Клюйко І.М. – керівник, склад групи: Руденко О.В., Лобода В.В., Дончевський О.О.), тематичної групи рідної словесності (керівник Шпаченко А.С., члени групи: Вервика Є.З., Дем’яненко О.І., Малиновська І.В., Шпаченко А.С.) об’єднався навколо завдання на педагогічній раді 17 січня 2018 року по зміні ставлення до процесу оцінювання. Більшість колег продемонструвала реформу в системі оц3інювання уже сьогодні, у таких учителів педагогіка партнерства і система позитивного оцінювання на першому місці. Формувальне оцінювання використовує кафедра початкових класів як можливість учителю відслідковувати процес просування учня до навчальних цілей і вчасно вносити корективи в навчальний процес. Колективом відстежено динаміку розвитку учнів за результатами моніторингу, проведено ряд досліджень і анкетувань, створено стимулюючу систему, до речі, не тільки для учнів, а й для учителів тощо. І хоча оцінювання – одна з найбільш обговорюваних проблем сучасної школи, індикатором професійності учителя є уміння створити таку стимулюючу систему, де досягнення підкреслюватимуться на рівні з помилками.

Переглядів: 43 | Додав: РІДНА_ШКОЛА | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
Форма входу